Чому Chanel не змогли довести впізнаваність своїх культових парфумів «No. 5»? 
Як позначення «No. 5», так і позначення «5» зареєстровані в якості торговельних марок на території ЄС.
Нещодавно CHANEL розпочали процес оскарження потенційно конфліктної заявки на комбіновану ТМ (див. зображення 👆) від косметичної компанії Simb D.O.O.

EUIPO відмовило CHANEL в оскарженні конфліктного позначення через надання недостатньої кількості доказів на підтримку високого ступеня упізнаваності бренду серед споживачів 🤷♀️
Позиція EUIPO щодо наданих доказів від CHANEL:
- щодо витримок зі статті на Вікіпедії – відхилено через недостатній рівень довіри до даного джерела інформації;
- щодо рекламних матеріалів та інших доказів – відхилено, так як з боку CHANEL було надано в більшій мірі застарілі матеріали та не було доведено звʼязок між матеріалами та ринками збуту і споживачами.
Цей кейс гарно ілюструє важливість залучення досвідчених професіоналів для відстоювання своїх прав та обʼєктів інтелектуальної власності.