Торговельні марки для захисту дизайну продукту 
Бренди захищають дизайн своїх продуктів не тільки через реєстрацію об’єктів в якості промислових зразків, але й у якості торговельних марок. Це надає переваги брендам отримати майже безстроковий захист, але не так просто, по-перше, отримати охорону, а по-друге, захищати права на таку ТМ.
Volkswagen вже декілька років намагається довести порушення прав на свою трьохвимірну ТМ, що захищає відому модель автобусів Bulli. Позов був поданий проти виробника колекційних мініатюрних моделей авто (Відповідач), який виробляє та продає модель Bulli без ліцензії.
ТМ була зареєстрована для 12 та 28 класів (автомобілі, моделі автомобілів), однак Volkswagen фактично не виробляє таку модель автомобілів вже декілька десятків років, окрім запчастин.
Нещодавно Федеральний Верховний Суд Німеччини скасував рішення суду попередньої інстанції, в якому суд попередньо став на сторону Volkswagen.
Верховний суд звертає увагу на наступні фактори на підтримку Відповідача:
1. ТМ має позначати комерційне походження товару, але Volkswagen не зміг цього довести. Враховуючи, що ТМ Bulli не є традиційною ТМ і захищає форму продукту, набагато складніше довести, що середній споживач буде асоціювати таку ТМ не з естетичними/функціональними характеристиками товару, а з його комерційним походженням.
2. Модель реального автомобіля повинна точно відтворювати оригінал, в іншому випадку це вже не можна вважати моделлю автомобіля. Крім того, Відповідач не виходив з моделями авто на ринок з реальними автомобілями і не конкурував з Volkswagen.