Реєстрація кольору як спосіб захисту від конкурентів 
Як часто ви називаєте бірюзовий колір просто кольором Tiffany?
І чи можете уявити, що Tiffany змінять свій фірмовий колір на жовтий, а Coca Cola – червоний на зелений?
Ще з 1980-х років компанії почали захищати кольори, що стали символами їхніх брендів, реєструючи їх як торговельні марки.
Однак це доволі складна процедура, і далеко не кожній компанії вдається отримати такий захист.
Однією з перших компаній, яка виборола право на реєстрацію кольору в якості торговельної марки, була американська будівельна компанія Owens Corning.
Виробляючи волокнисту ізоляцію, Owens Corning для того, щоби виділитись на фоні конкурентів, пофарбували матеріал у рожевий колір. У 1980-х роках, після тривалих юридичних баталій, OwensCorning таки зареєстрували рожевий колір у якості ТМ.
На ринку існують бренди, які ми вже інтуїтивно асоціюємо з певними кольорами.
Однак, компаніям доводиться проходити довгий шлях до реєстрації та доводити, що їхній колір насправді набув розрізняльної здатності та викликає у споживача пряму асоціацію з конкретним брендом.
Наприклад, бренд Barbie довгий час домагались реєстрації ТМ, a Veuve Clicquot (Вдова Кліко), навіть отримавши довгоочікувану реєстрацію, досі стикаються з труднощами захисту знаку в деяких країнах.
Завдяки справі Roshen (Roshen намагались зареєструвати червоний колір в якості ТМ) ми отримали рішення Верховного Суду, що допомагає встановити більш чіткі критерії охороноздатності кольорів.
Необхідно довести що конкретний колір не є розповсюдженим у вашій галузі та не використовується іншими конкурентами на ринку. Споживачі мають асоціювати з конкретним брендом безпосередньо сам колір, а не поєднання певного кольору з іншими елементами – словами, графічними елементами тощо. Перелік товарів та послуг, для яких реєструється TM, має бути вузьким та чітким.
Але в Україні існують приклади успішної реєстрації ТМ для охорони кольорів.